Vakantie naar Nederland

11 november 2022 - Lissabon, Portugal

Na 4 maanden is het wel eens tijd voor een reisje naar Nederland! Nou mogen we niet klagen, want we hebben gewoon pepernoten en hagelslag hier in Portugal. Maar er zijn natuurlijk allerlei lieve mensen die we missen uit Nederland! Dus zijn we aan het regelen geslagen. En dat is nog niet zo makkelijk; We hebben hier nogal wat dieren waar voor gezorgd moet worden.  Er zijn verschillende opties die we nu afwegen om te doen. Met z'n drieën (peter blijft hier) met het vliegtuig, met z'n vieren met het vliegtuig (dan moeten we een goede oplossing hebben voor Bailey) of met z'n vieren en Bailey met de auto (kost veel tijd en geld).

Om de kosten een beetje te drukken en om in Nederland in de buurt van vriendjes/vriendinnetjes van de kids te zitten, zijn we op zoek naar een huis/kamer/schuur (ok, misschien gaat dat een beetje ver) waar we op zouden kunnen passen. We zijn goed met allerlei dieren dus daar kunnen we ook prima voor zorgen als we er toch zijn... Dus wie is of weet iemand die van 28 december tot 4 januari weg is? Laat het ons weten!

Liefs van ons allemaal!